wtorek, 11 listopada 2014

Wyzwanie - Gnijąca Panna Młoda

Jutro wyjeżdżam na wycieczkę klasową (wrócę w czwartek wieczorem)
Ale, że pakować mi się jakoś specjalnie jeszcze nie chce to postanowiłam wrzucić post na bloga :)
Zamierzałam to zrobić już jakiś czas temu, ale miałam problemy ze zrobieniem temu cośkowi dobrych zdjęć >.<

Ulepiłam go z okazji wyzwania Kreatywnego Kufra


Pierwszy raz usłyszałam o tym filmie i bardzo żałuję, że nie obejrzałam go wcześniej!
Bardzo mi się spodobał i polecam go wszystkim, którzy jeszcze go nie oglądali ;)

Inspirowałam się tańczącymi szkieletami.



A teraz przejdę już do zdjęć :)






Ancymoncia

3 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)