sobota, 20 grudnia 2014

Łabędź

Jeszcze uda mi się zdążyć na Wyzwanie Kreatywnego Kufra - Dzikie Łabędzie.
Pamiętam, że tę baśń bardzo lubiłam jak byłam jeszcze mała i do dziś ją pamiętam :)
Zainspirowałam się oczywiście łabędziami.
Ogólnie swojego łabędzia zrobiłam parę dni po ukazaniu się wyzwania ale jakoś nie miałam okazji, żeby zrobić mu zdjęcia :/
Ale wczoraj weszłam na stronę Kreatywnego Kufra i zobaczyłam, że wyzwanie kończy się dzisiaj, więc czym prędzej wzięłam aparat i cyknęłam mu parę tych zdjęć ;)

A oto jak się on prezentuje:






Ancymoncia

7 komentarzy:

  1. Nie no jest naprawdę świetny *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne łabędzie

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozpływam się, jest wspaniały *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny! *.*
    Wybacz mi ten mały spam, ale chcę Cię zaprosić na moje rozdanie, w którym można zdobyć bon na zakupy w beads.pl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki spam?! Wszystkie komentarze bardzo mnie cieszą i nie uważam ich za spam ^.^

      Usuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)