środa, 3 grudnia 2014

Czekoladowe babeczki świąteczne

Dzisiaj doszłam do wniosku, że powinni mi płacić w szkole za nadgodziny...
Przesiedziałam tam dzisiaj 9 godzin! >.<
<tak na początku, takie moje przemyślenia :P>

Ogólnie czas, który spędzam w domu (kiedy nie zajmuję się lekcjami, jakąś nauką do sprawdzianu, czy czymś takim) poświęcam na lepieniu dość dużego "projektu" do szkoły.
Nie mogę Wam jeszcze zdradzić co to, ale zapewniam, że jak skończę to cyknę parę fotek i wrzucę na bloga ;)
Tak więc bądźcie cierpliwi.

A w tej chwili, w której piszę tego posta lepię jeszcze dwie pary kolczyków skrzypiec.
Niedługo mi się ten motyw znudzi, bo co chwila go robię xD
Ale jak ktoś ma takie zamówienie to naturalnie muszę usiąść i to zrobić.
Nawet jeśli by mi się nie chciało >.<

A wracając już do tematu posta, dziś chcę Wam pokazać kolejny świąteczny wyrób, czyli
czekoladowe babeczki z polewą oraz przyozdobione ostrokrzewem.
A oto zdjęcia:



(Podziwiajcie te listki, jestem z nich na prawdę mega dumna ^.^)


Ancymoncia

1 komentarz:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)