wtorek, 2 grudnia 2014

Ostrokrzew jako magnes

Zaczął się już grudzień, wiec już chyba mogę zacząć pokazywać świąteczne wyroby :)
Wiem, że na wielu blogach zaczęły pojawiać się takie motywy już jakiś (czasem nawet długi) czas temu, ale ja jakoś po prostu nie umiem się do tego przymusić i ciągle uważam, że to jeszcze za wcześnie >.<
No to musicie mi akurat wybaczyć ;)

Ale przejdźmy już do pierwszego z wielu wyrobów.
Jest to magnes w kształcie ostrokrzewu.



Przygotowałam sobie już parę zdjęć do wrzucenia i mam nadzieję, że będę publikować systematycznie.
Takie mam teraz postanowienie :3
Ale żeby nie było w kółko samych świątecznych rzeczy, bo to - jak wiadomo - może się znudzić przygotowałam też parę przerywników :)

Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni ^.^


Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Nie wiem czemu ale ostrokrzewy mają coś takiego w sobie że jestem nimi zachwycona - a już w ogóle w wydaniach modelinowych bo wyglądają tak słodko! Zastanawiam się tylko czy ten magnesik nie jest za mały na taką modelinową masę? Pytam z ciekawości, bo magnesów nigdy nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mały magnesik spokojnie starcza, bo choć mały jest bardzo silny i utrzymuje całą masę :)
      Tylko jeśli chce się coś takiego robić trzeba znaleźć magnes o odpowiedniej sile ;)

      Usuń
  2. śliczne może ja coś takiego spróbuje zrobić bo akurat kolory mam

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)