niedziela, 4 stycznia 2015

Kiedyś pisałam o Dniach Europejskich w mojej szkole i obiecałam również, że wrzucę na bloga rzeczy, którymi się zajmowałam (przez co nie wrzucałam postów :P).
Musze przyznać, że kompletnie o tym zapomniałam >.<
Na całe szczęście szukałam jakichś zdjęć na laptopie i znalazłam folder ze zdjęciami i nagle mnie olśniło.
No więc tak lekko (ekchem... bardzo) spóźnione, ale są~

Zacznijmy od figurek, które lepiłam do szopki :3

We Francji ogólnie mają taki zwyczaj, że oprócz tradycyjnych figurek w szopce znajdują się też przeróżne inne postacie.
W naszej był to np. Asterix, Obelix, Napoleon, Żandarm, Coco Chanel.




No i oczywiście tradycyjnie Święta Rodzina oraz trzej królowie.
(chciałam zrobić jeszcze ich dary, ale skończyło się tylko na złocie xD)

A tak szopka wyglądała w całości :)
Moje są tylko figurki, a całą bazę z drewna wykonał chłopak z 6 klasy.
Na prawdę jestem pełna podziwu tego jak on to zrobił :D


Mieliśmy też choinkę cała przybraną własnoręcznie zrobionymi ozdobami.
A oto moje aniołki z papilotek, piórek i styropianowych kulek ;)



I teraz rzecz, z której jestem najbardziej dumna :3
Żyrandol
Ale tu też muszę rzec, że jest on zrobiony, uwaga z:
-drutu
-koralików
-styropianowych kul
-papieru

Włożone do niego "świeczki" były na baterię oraz były tylko pożyczone na chwilę.

Również zrobiony całkowicie ręcznie ;)



I kalendarz adwentowy z różnymi drobiazgami.
(pewnie się domyślacie kto je robił, nie będę tego już nawet pisać :D)




Oprócz tych wszystkich rzeczy piekłam jeszcze makaroniki.

Ancymoncia

1 komentarz:

  1. Ale się napracowałaś! Wszystko fantastyczne, a Asterix i Obelix rozłożyli mnie na łopatki :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)