czwartek, 15 stycznia 2015

Matoki :)

W ciągu tych 4 dni, które spędziłam w szkole miałam aż 4 konkursy ._.
W tym dwa dzisiaj... Ech...
Ale na szczęście jeszcze tylko jutro i ferie! ^.^

A dzisiaj mam zamiar pokazać Wam symbol/logo mojego ulubionego zespołu z gatunku muzyki k-pop ^.^
Chodzi mi oczywiście o B.A.P i ich znaczek czyli "matoki" (jeśli ktoś jest ciekawy polecam poszukać o tym w google :) )

Wisiorek

I kolczyki sztyfty do kompletu :3


Oprócz zwykłego Matoki zrobiłam też 6 innych.
Każdy z nich odpowiada jednemu członkowi zespołu.


Nie będę wymieniać ich nazw bo są zbyt skomplikowane i pewnie większość z Was i tak uznałaby to za zbędne~


Ancymoncia

2 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)