sobota, 17 stycznia 2015

Projekt - kwiatki ^.^

Moja mama wymarzyła sobie mały ogródek w szklanej kuli, która wala się po domu :P
Znalazła jakieś fajne sztuczne roślinki w doniczkach w jakimś sklepie, ale jak tylko zobaczyła cenę rozmyśliła się z ich zakupu xD
A kiedy wróciła do domu poprosiła mnie o zrobienie czegoś takiego.
Dostałam dokładny opis jak ma to wyglądać i chyba podołałam oczekiwaniom :3
Zresztą oceńcie sami


Dorabiam jeszcze szczegóły i powolutku będę układać to w szklanej kuli~

Oraz zbliżenia poszczególnych kwiatów:












Oraz porównanie wielkości do 1gr :)



A mi zaczęły się już ferie ^.^
W końcu może sobie trochę odpocznę~

Ancymoncia

1 komentarz:

  1. Jeja, jakie to jest prześliczne! Nie mogę się na nie napatrzeć. Chociaż czy mi się wydaje, czy niektóre doniczki są lekko przechylone w jedną stronę? Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)