niedziela, 25 stycznia 2015

Żółwie

Tydzień zleciał zdecydowanie za szybko...
Nie zdążyłam nawet zabrać się za to, co sobie zaplanowałam, a tu już połowa ferii minęła :/
Ale przynajmniej dużo nalepiłam~
Parę zdjęć udało mi się zrobić wczoraj, ale zostało jeszcze wiele prac bez zdjęć, więc czeka mnie jeszcze trochę roboty :D

A tematem dzisiejszego posta są żółwie! ^^











Dowiedziałam się, że wiele osób odwiedzających mojego bloga nie wie jakiej wielkości są wyroby, więc postanowiłam częściej dawać zdjęcia z porównaniem wielkości.
Mam nadzieję, że to pomoże :)



Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Żółwiki urocze, świetny pomysł z tym porównywaniem wielkości, bo na normalnym zdjęciu nigdy nie widać czy coś jest duże czy małe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółwie z pierwszych fotografii mają świetne, realistyczne pod względem układu pancerza skorupy. Skąd pomysł na żółtą skorupę:)? Jak zwykle piękne, czekam na więcej:) porównywanie wielkości to strzał w dziesiątkę. Dobrze, że dbasz też o stronę wizualną zdjęć poprzez dobranie odpowiedniej scenerii:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)