poniedziałek, 9 marca 2015

Five Nights at Freddy's

Odskakując na chwilę od tematyki owoców i warzyw przejdźmy na chwilę do tematyki gier ^^
Od jakiegoś czasu wraz z moją koleżanką jestem wręcz zafascynowana serią gier Five Nights at Freddy's :)
Jeśli ktoś jest zainteresowany to polecam poszukać sobie coś o niej w google - ja tu się nie będę szczegółowo rozpisywać ;p
Powiem jedno - fabuła tej gry jest warta dogłębnego poznania :D

A teraz przechodząc już do zdjęć.
Ulepiłam dwa charaktery z tej gry - Freddy'go (nie krzyczcie za odmianę, bo nigdy nie umiem odmieniać imion poprawnie :P) oraz Foxy.


Foxy

Freddy

Mam nadzieję, że Wam się podobają.
Sama skromnie przyznam, że jestem na prawdę z nich zadowolona ^^

Ancymoncia

2 komentarze:

  1. Świetne! Fabułą gry jest bardzo tajemnicza i poszukiwanie nowych ''odkryć'' jest bardzo uzależniające i wciągające. :D Chciałabym taki naszyjnik. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu! Piękne !!!! Też ulepiłam parę postaci ( Freddy, Toy Freddy, Golden Freddy, Mangle, Bonnie oraz marionetkę) jestem pod wrażeniem twoich prac z modeliny są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)