sobota, 7 marca 2015

Kolczyki pomarańcze

Trochę długo już nie pisałam, ale powód jak zwykle jest prosty:
szkoła i brak pogody do robienia zdjęć ;p
A jak już pogoda była w porządku to wracałam za późno do domu >.<
Ale dzisiaj udała mi się zrobić parę zdjęć, więc myślę, że na jakiś czas starczą :D

A tym razem mam Wam do pokazania sztyfty w kształcie kawałków pomarańczy.
Ogólnie ostatnio miałam jakąś fazę na wszelkiego rodzaju owoce i warzywa, więc wiecie czego możecie się spodziewać ;)






Ancymoncia

1 komentarz:

  1. Śliczne i bardzo realistyczne pomarańcze:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)