niedziela, 15 marca 2015

Naszyjniki z sercem

Znowu miałam chwilowy zastój w postach związany z tym, że wczoraj miałam urodziny wcześniej musiałam jeszcze ogarnąć pokój i takie tam ;p
Teraz jeszcze w środę mam konkurs do którego powinnam się pouczyć, więc nie wiem jak to teraz będzie z postami :/
Będę starać się wrzucać, ale nie wiem co z tego wyjdzie >.<

Tymczasem przejdę już do zdjęć :D
Miałam ostatnio dziwny pomysł (dziwny, bo nigdy wcześniej nic podobnego mi do głowy nie przychodziło xD) na serce składające się z dwóch połówek - jednej "kwitnącej" - stąd kwiatek - oraz drugiej pokaleczonej.
Mam nadzieję, że jakoś wyszło :)




Ancymoncia

1 komentarz:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)