wtorek, 17 marca 2015

Wielkanocne ;)

Uświadomiłam sobie niedawno, że Wielkanoc już całkiem niedaleko >.<
Już jakiś czas temu miałam wenę na trochę wielkanocnych nowości, więc wykorzystałam ją robiąc króliczki, które miały być początkowo kolczykami, ale jakoś zostały niczym :P



Oraz bransoletka, którą w planach miałam już w tamtym roku ale dopiero teraz powstała :D



Jak tylko będę miała więcej czasu to mam zamiar jeszcze polepić ;)
W ogóle wymyśliłam sobie, że chcę taaaaak dużo zrobić - poczytać książkę, bo tak dawno już tego nie robiłam, na Kreatywnym Kufrze pojawiło się parę ciekawych wyzwań, w których chciałabym wziąć udział (na niektóre mam już nawet projekt ;)), chcę uszyć sobie pokrowiec na telefon i jeszcze wiele innych rzeczy.
Ale niestety czasu jest cały czas tyle samo (i to zdecydowanie za mało :/)

Jutro mam konkurs, więc trzymajcie kciuki ^^
Jak już on minie to powinnam mieć ciut więcej czasu na lepienie i inne takie ;)

Ancymoncia

2 komentarze:

  1. Możesz przykleić króliczki na kartki wielkanocne. ;) Bardzo fajnie wygląda. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za fajny pomysł! :D
      Jak tylko będę robić kartki to na pewno skorzystam ;)

      Usuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)