sobota, 28 marca 2015

Wróżka światła

Kiedy zobaczyłam wyzwanie Kreatywnego Kufra - Wróżka po prostu wiedziałam, że muszę coś ulepić ^^
Od kiedy byłam małym dzieckiem uwielbiałam wróżki, elfy i inne takie :D
Dalej mam nawet w pokoju gazetki z Dzwoneczkiem xD
Najgorszą rzeczą był wybór - jaką wróżkę ulepić? Wody? Leśną? A może z talentem zwierzęcym?
Parę dni miałam wielkie możliwości, zrobiłam parę projektów, poprosiłam nawet koleżankę o pomoc, ale potem jakoś wszystko wydawało mi się nie takie, jakie bym chciała :/
I pewnego dni udało mi się zrobić coś satysfakcjonującego! :D
Wybrałam wróżkę światła (chociaż długo zastanawiałam się czy jednak to nie będzie wróżka wietrzna ;p).
Największą frajdę sprawiło mi robienie jej skrzydeł ^^
Parę osób, które widziały jak powstaje zwróciło uwagę na jej skąpe ubranko, ale na skrzydełka nikt ;_;
Tą wróżkę robiłam specjalnie pod kątem wyzwania, ale w tak zwanym międzyczasie powstała jeszcze druga, którą pokażę jutro ;)
Miałam też ogromny dylemat, którą z wróżek wybrać na wyzwanie, ale stwierdziłam, że tamta druga wróżka jest za prosta :P
Jutro sami ocenicie czy podjęłam dobrą decyzję.


Zdjęcie robione pod światło tylko po to, żeby pokazać jej skrzydełka w pełnej okazałości ^^

I jeszcze jedno zdjęcie przy sztucznym świetle.
Czekałam parę dni na ładną pogodę, ale albo wracałam do domku za późno, albo było pochmurno i padał deszcz :c
Tak więc zdjęcia są jakie są...

Jak już mówiłam - pracę zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra - Wróżka

Ancymoncia

1 komentarz:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)