czwartek, 23 kwietnia 2015

Kobra

W końcu modelinowo :3
W ogóle przydało by się polepić trochę nowych rzeczy ale wena coś nie dopisuje...
Ostatnio zainspirowana nowym wyzwaniem w Modelina moje hobby ulepiłam kobrę ^^
Jest to magnes, który już zajmuję swoje miejsce między kartkami na lodówce :)
Jakieś inspiracje mi są potrzebne :P
Jeśli komuś będzie się chciało to zapraszam do pisania komentarzy z pomysłami :)
Tylko nie takimi zwykłymi, nie coś co już lepiłam, albo coś co jest zbyt proste ;P




Oczywiście zgłaszam pracę, a nóż się uda xD


Ancymoncia

5 komentarzy:

  1. Oh woah. :O Przecudna. :O Powodzenia w wyzwaniu. :D Niestety nie wiem jak Cię, a raczej czym zainspirować. ;//

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kobra. Czy jej kosz jest płaski, czy mi się wydaje?
    Ciekawym i ambitnym projektem może być np. dokładna i realistyczna figurka lub biżuteria z jakimś zwierzęciem. Sierść i łuski wcale nie są takie proste :). Możesz też tez zdecydować się jakiś skomplikowany kwiat, np. storczyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah! Zapomniałam wspomnieć, że tak w ogóle to jest magnes na lodówkę >///<
      Już idę edytować post i to dopisywać >.<
      A kosz nie jest do końca płaski, bo tylko z tyłu to nie jest wypukłe ;p
      I wielkie dzięki za pomysły! ^^

      Usuń
  3. Świetna kobra, chociaż nie przepadam za tymi prawdziwymi. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koba. Bardzo realistyczna.
    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)