sobota, 18 kwietnia 2015

Metal

Dzisiaj tak trochę nie typowo, bo nie będzie nic z modeliny :)
Ale nie martwcie się - właśnie szykuję coś na prawdę, na prawdę fajnego z modeliny ^^
Sama nie mogę się doczekać, żeby to skończyć i móc się pochwalić :D

Ale tymczasem mam Wam do pokazania metalowy komplet.
Ogólnie bardzo lubię robić prace na wyzwania wszelkiego rodzaju bo to właśnie wtedy powstają te najfajniejsze rzeczy! :D
Zresztą większość moich ulubionych wyrobów powstała właśnie na wyzwania :)

Tym razem widząc temat wyzwania początkowo nie miałam żadnego pomysłu ._.
Poprosiłam tatę o przyniesienie mi paru jakiś podkładek, nakładek na śrubki (nie znam nawet ich nazw >.<)
I dostałam to co chciałam :D
Tata przyniósł mi dosłownie worek wszelkiego rodzaju rozmaitości >.<
A ja to wszyściutko poukładałam rozmiarem, rodzajem i odrzuciłam te brudne albo popsute.

I potem zaczęło się kombinowanie :D
Mój pierwszy pomysł był zupełnie inny i dalej leży nieskończony na biurku xD
A podczas jego robienie wpadłam właśnie na to.

Metal wydawał mi się zbyt zimny i zbyt smutny, i mało kolorowy.
Tak więc wzięłam mulinę i dodałam mu trochę barw ^^
Początkowo miałam w głowie tęczę ale potem zmieniłam zdanie :P



Nie jestem dobrym manekinem do robienia zdjęć ;_;



Tak więc zgłaszam to na wyzwanie :D


 Ancymoncia

4 komentarze:

  1. Super jest ta bransoletka, powodzenia w wyzwaniu xDD
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł z dodaniem kolorowej muliny znacznie ożywiła biżuterię z podkładek. Komplet wyszedł Ci świetny :)
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiem co się szykuje z modeliny i powiem Ci, że miałam plan zrobić prawie to samo już od zeszłego tygodnia, ale ciągle brak czasu. :<
    Świetnie wygląda ten podkładowy komplet i życzę powodzenia w wyzwaniu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rób, rób! Z chęcią zobaczę jak Ci to wyjdzie ^^

      Usuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)