wtorek, 7 kwietnia 2015

Oreo

Uświadomiono mi, że jutro już trzeba iść do szkoły ;_;
I sprawdziłam przed chwilą czy przez przypadek nie miałam zrobić czegoś przez święta...
I okazało się, że miałam... I to dość sporo >.<
Tak więc dzisiejszy dzień mam całkowicie zawalony xD
Jeszcze przed chwilą mój kochany laptop postanowił się wyłączyć T.T

Ale nie będę już narzekać xD
Ostatnio postanowiłam zrobić Oreo :)
I zaczęłam robić i jak już skończyłam tak patrzę na to, patrzę... No i coś za duże mi to wyszło xD
Tak więc znowu biorę się w garść i robię kolejne, mniejsze.
I znowu patrzę... No i chyba znowu za duże.
To kolejne robię xD
I tak wyszły mi 3 różne rozmiary >.<




Oczywiście są dwustronne :3

To ja lecę nadrobić to co miałam zrobić przez święta w jeden dzień xD

Ancymoncia

5 komentarzy:

  1. Hah, zastanawiałam się kiedy je wrzucisz. :3 Świetne są. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, czekałam na jakąś pogodę na zrobienie zdjęć ;P

      Usuń
  2. Cudeńka. :3 Zjadłabym oreo. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłaś sama czy od foremki? Wyglądają niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam w poście, że robiłam trzy różne rozmiary to raczej samo z siebie wynika, że robiłam je sama xD
      Ale jeszcze mogę potwierdzić - robiłam je sama, aby następnie zrobić na nie foremkę :)

      Usuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)