poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Organizer

Mama poprosiła mnie o jakieś przyozdobienie nudnego, drewnianego pudełka już kawał czasu temu, ale jakoś przez cały czas leżało i ani mi się chciało za nie tknąć :/
Pomysłu też żadnego specjalnego nie miałam >.<
Ale jak tylko zobaczyłam wyzwanie Kreatywnego Kufra - Organizer od razu stwierdziłam, że najwyższa pora się za to zabrać ^^
Tak więc szybko wymyśliłam to to ma wyglądać i zabrałam się do roboty :D

Oto efekty :)
Wybrałam motyw babeczek (wcale nie dlatego, że jest to jedna z niewielu rzeczy, które umiem rysować xD)






Zadbałam o każdą ściankę :)
Nawet o wnętrze ^^

Pracę zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra - Organizer :)



Oraz chciałabym Wam wszystkim czytającym mojego bloga złożyć spóźnione życzenia Wielkanocne >.<
Mam nadzieję, że wszystkim minęły w rodzinnej atmosferze oraz że wszyscy zostali porządnie oblani :D


Ancymoncia

2 komentarze:

  1. Urocze pudełko. :D Babeczki są mega. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie to pudełeczko, powodzenia w wyzwaniu ;)
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)