piątek, 10 kwietnia 2015

Ozdobne szpilki

W dzisiejszym poście mam Wam do pokazania szpilki :D
Po prostu szpilki do tablicy korkowej.
Choć nie są one takie zwykłe ;p
Każdą szpilkę ozdobiłam ^^
Może nie są to jakieś nie wiadomo jak wymagające i mega efektowne, ale mi się podobają :3

Serca ^^

Kwiatki

Wszelkiego rodzaju owoce i warzywa

Kredki :D

Słodycze *^*


I zwierzęta :D


A tak prezentują się w całości ^^
Trochę ich faktycznie jest xD

Oraz już na mojej tablicy korkowej.


A!
I zapomniałam pochwalić się wygraną xD
Jak to mówią - skleroza nie boli >.<


Ancymoncia

4 komentarze:

  1. Mega pomysłowe! Bardzo mi się podobają! :D
    Gratuluję wyróżnienia, należało Ci się. : D

    OdpowiedzUsuń
  2. grayuluję! :) Też miałam robić szpilki :P wyprzedziłaś mnie hah :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są. :3 Sama myślałam nad ozdobieniem szpilek, ale dla mnie to trochę niepraktyczne, bo ciągle coś przepinam albo kot się bawi. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :D najfajniejsze są warzywa ^^
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)