niedziela, 19 kwietnia 2015

Wianek

Korzystałam dzisiaj z pogody i porobiłam trochę zdjęć ^^
W dzisiejszym poście będziecie mogli zobaczyć to o czym wspominałam w poprzednim poście :)
Jak już mówiłam - mi samej strasznie się to podoba i jestem już dumna ze zrobienia jego xD
A mówię o wianku :D
Wymyśliłam sobie zrobienie wianku z kwiatami z modeliny.
Moja koleżanka z klasy ma właśnie wianek, który był takim moim wzorem :P
(To nic że w ogóle nie jest do niego podobny xD)

No ale bez zbędnego gadania przejdźmy już do zdjęć :3
Dzisiaj zobaczycie kawałek mnie xD
Choć modelka to ze mnie słaba :P








A z racji kolorystyki i samych kwiatów zgłaszam mój wianek na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze ;)



Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Uroczy wianuszek! Ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo uroczy wianek. :) Powodzenia w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)