niedziela, 28 czerwca 2015

Szkolnie~

Już z góry ostrzegam, że post będzie długi :P
Miłego czytania ^^

Zacznijmy od tego, że byłam dzisiaj na Ślęży :)
(Myślałam, że umrę podczas wchodzenia ;_;)
A poza tym to zrobiłam nawet kilka ciekawych zdjeć ^^







Oraz wiem, że parę osób czekało aż wrzucę posta o tym, co robiłam dla szkoły, więc oto i jest ^^


Ale jeszcze zacznę od pochwalenia się pucharem xD


A teraz przejdę już do szytych przeze mnie kamieniczek :)
Uszyłam dwie w takim samym kolorze i o takiej samej szerokości.
Mogę jeszcze dodać, że w szyciu nie jestem jakaś super dobra, więc nie oczekujcie nie wiadomo czego ;P
Niestety nie zrobiłam im zdjęcia, kiedy wisiały już na ścianie :c

Oto pierwsza z nich:


I to, z czego jestem najbardziej dumna :3
Okienko ^^
(samo robienie okien zajęło mi więcej niż cała reszta xD)


Oraz druga kamieniczka
(zdjęcie robione po nocy, bo z robieniem jej ledwo się wyrobiłam >_<)


I okienka ^^



Poza kamieniczkami lepiłam jeszcze budowle Wrocławskie :)
Miałam na zrobienie ich zaledwie kilka dni, ale myślę, że źle nie wyszły :P




Znajdzie się tu ktoś, komu uda się je wszystkie nazwać?
Jeśli komuś się uda przygotuję nawet jakąś specjalną nagrodę ^^

A ich przeznaczeniem było zawisnąć na dużej mapie Wrocławia, na jednym ze szkolnych korytarzy :)


(wybaczcie jakość xD)

A na koniec chciałabym Wam jeszcze troszkę pomarudzić :P
Ogólnie to ostatnio stwierdziłam, że wakacje się zaczęły, a ja mam jak zwykle tyle rzeczy do roboty, że nie wiem czy się wyrobię przez całe wakacje :/
Pewnie jak zwykle mi zabraknie czasu :c
A tacy niektórzy ludzie to już mnie męczą, że im się nudzi...
To jest jedna z tych rzeczy, której zrozumieć nie potrafię.
Jeśli komuś się nudzi to niech się ruszy i coś zrobi...
Bardzo nie lubię takiego zachowania u ludzi.
Może to dlatego, że po prostu nie lubię marnować czasu, a nudzenie się uważam za całkowite marnotrawstwo.

Oraz jeszcze troszkę odbiegając od tematu ostatnio miałam taką ogromną wenę na lepienie i wzięłam się za lepienie, ulepiłam troszkę, itp.
Ale kiedy przychodzi mi do głowy masa pomysłów i jestem w stanie wcielić w życie tylko kilka z nich to to nie jest zbyt przyjemne uczucie :C
Szczególnie, że chciałabym zrobić aż tyyyyyle, a wychodzi prawie nic :/

Dobra kończę już i lecę lepić, bo już czuję wenę xD

Ancymoncia

sobota, 27 czerwca 2015

Anielskie skrzydła

Byłam dzisiaj na działce, zdjęcia porobiłam, więc mam co wstawiać :D
Jutro jadę sobie na Ślężę, mam nadzieję, że padać nie będzie >.<

Dziś nawet nie mam zbytnio o czym pisać :/
Więc przejdziemy do modeliny ;)

Kiedy zobaczyłam nowe wyzwanie KK - Anioł, to w główce zaświtało mi wiele pomysłów, ale żaden nie doczekał się spełniania :/
Wymyśliłam sobie, że ulepię coś, co będzie wystarczająco proste i delikatne, że będę mogła to sobie spokojnie na co dzień nosić :)
I wtedy do głowy przyszły mi najzwyklejsze anielskie skrzydła.
I tak oto powstał ten naszyjnik ^^




Tak właściwie to nie wzięłam sobie żadnego tła na działkę, więc zdjęcia robiłam na wszystkim co miałam pod ręką - na liściach, deskach, krzakach, itp xD

Oczywiście naszyjnik zgłaszam na wyzwanie :)



Ancymoncia

piątek, 26 czerwca 2015

Psiaki

Od chyba tygodnia próbuję napisać ten post i nie mam weny >.<
A jednak wolę poczekać i napisać coś porządnie, a nie zrobić na czas i wrzucić nic ciekawego :P

I już wreszcie są wakacje! ^^
Pewnie wszyscy się już cieszą, tak jak ja :D
Świadectwo z paskiem jest? ;p
U mnie jest~
A takiego właśnie psiaka zrobiłam na prośbę jednego z nauczycieli z mojej szkoły ;p
A drugiego dla siebie xD







Ancymoncia

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Kolczyki serniczki :3

Post na szybko i lecę grać ^^

Ogólnie pomysł na serniczki powstał dzięki temu tutorialowi <klik>
Właściwie to zmieniłam tylko kolor spodu >.<





I miałam pochwalić się ozdobionymi już babeczkami to się chwalę ^^


Ancymoncia

sobota, 20 czerwca 2015

Makaroniki

Właśnie skończyłam piec babeczki, wrzucę post na bloga i lecę dekorować :3

Dzisiaj postaram się pisać zwięźle i na temat ;P

Ogólnie to makaroniki zrobiłam po prostu tak o, dopiero potem je połączyłam i zdecydowałam się zrobić z nich naszyjnik.
Po wypieczeniu już stwierdziłam, że same w sobie wyglądają już słodko ale jednak coś jeszcze można by było dodać.
Znalazłam odpowiedni koralik, ale coś dalej mi nie pasowało :/
Wiec pokombinowałam z kokardką i tak oto ten naszyjnik powstał ^^


Lecę dekorować, a za jakiś czas idę jeszcze pooglądać (i pewnie porobić zdjęcia ;p) Wrocławskim mostom ^^
Mają być pięknie oświetlone~


Ancymoncia

Buteleczki - health & mana

Pół dnia dzisiaj grałam na wii xD 
Skończyłam jakiś czas temu i ogarnęłam że przydało by się napisać jakiegoś posta ;p
Tak w ogóle to chciałam dzisiaj pokazać Wam rzeczy, które robiłam ostatnio do szkoły, ale tak jakoś nie chciało mi sie zgrywać zdjeć >.<
Tak wiem, leń ze mnie~
No i powodem jest też to, że grałam w grę xD 

Ale miałam się ogarnąć i nie pisać juz tyle :p
Wiec przechodząc do buteleczek~
Zrobiłam je na zamowienie dla kolegi z klasy (potem dorabiałam drugi komplet dla jego siostry xD)
Motyw raczej powszechnie znany z gier i innych takich ^^
Tłumaczyć myślę, nie muszę :)




Na same etykiety poszło z 30-40 minut mojego życia xD
Ale jestem zadowolona :3

A!
I co myślicie o nowym wyglądzie bloga? ^^
Przyjmę wszelkie rady, krytykę (byle by uzasadnioną ;)) i tym podobne :)
Ja tam z siebie jestem dumna :3
Najpierw próbowałam kombinować z gotowymi szablonami, ale to nie było coś co mi pasowało :/
Ogarnęłam co proponuje blogger i troszkę pokombinowałam i wyszło co wyszło :)
Potem jeszcze dorobiłam nagłówek (co z moim skillem w gimpie proste nie było xD)
Ogólnie wydaję mi się, że jest okey :)
Czekam na Wasze opinie w komentarzach ^^


Ancymoncia

czwartek, 18 czerwca 2015

Zawieszka - logo BTS

Właśnie wróciłam do domku~
Przeżyłam nadanie imienia szkole! Yay! ^^
Ale jestem tak trochę bardzo przerażona, bo 10 osób na sali zemdlało ._.
Ale nie będę się rozpisywać nawet, bo nie mam o czym ;)

A przechodząc do loga Bts~
Zdaję sobie sprawę, że pewnie większość (jak nie wszyscy >.<) nie znają tego zespołu, wiec może tak szybciutko coś o nim powiem ;)

Więc tak~
Nazwa BTS jest skrótem od Bangtan Boys. 
Jest to południowokoreański zespół :)
Liczy sobie 7 członków, założony został w 2013 roku, więc jest w miarę nowym zespołem.
Mają bardzo fajne piosenki, polecam posłuchać ^^
Kilka które proponuję: I need u, Danger, We Are Bulletproof i We On.
Trudno było wybrać jakieś najlepsze ich piosenki, bo większość z nich bardzo lubię xD


Ogólnie samej zawieszki nie robiłam dla siebie, a dla koleżanki, której to potem wysłałam ^^
List szedł przez ponad miesiąc (od razu dodam, że wysyłam to poza Polskę~), więc dopiero teraz to pokazuję, bo chciałam utrzymać to w tajemnicy :D
Ale przynajmniej udała mi się niespodzianka ^^



Jeszcze dodam, że w tym właśnie momencie zaczynam kombinować z ogarnięciem szablonu na blogu ;P
Nie dziwcie się jeśli wejdziecie i blog będzie w rozsypce xD
Myślałam czy nie zamykać go, czy coś...
Ale ostatecznie stwierdziłam, że nie ;P
W końcu nikomu się chyba nic nie stanie jak zobaczy coś w trakcie roboty xD

Ancymoncia

środa, 17 czerwca 2015

Kubek :)

Wczoraj siedziałam po nocy i lepiłam budyneczki ;_;
Poszłam spać tak jakoś po 2...
Ale jeszcze musicie poczekać zanim zobaczycie to nad czym się tak męczyłam xD
Tak może jeszcze dodam, że wygląda to na prawdę super ^^

Tak w ogóle to, jak już wspominałam, w mojej szkole jutro wielka uroczystość, patron, pierdoły :P
Większość uczniów ma jutro wolne i nie muszą nawet do szkoły przychodzić ;_;
Ale po trzy osoby z każdej klasy muszą przyjść i tam być...
Oczywiście jestem jedną z tych osób, bo jakże by mogło być inaczej?
Nie wiem jak jutro wysiedzę tam... :/
Ale przynajmniej będę miała okazję założyć nową sukienkę xD
Jakieś plusy się znajdą ;P

Ale przejdźmy już do tematu modeliny ;P
Ostatnio coś się rozpisuję jak nigdy xD
Kubek zabrałam mamie ;P (oczywiście za jej zgodą~)
No i zabrałam się za ozdoby.
Kombinowałam i kombinowałam, coś wymyśliłam i zabrałam się do roboty ^^

Te wszystkie wzorki, szlaczki czy jak to tam zwać, zrobione są w 100% z modeliny.
Tak trooooszkę czasu mi to zajęło >.<





Ogólnie to już od dłuższego czasu chciałam ozdobić sobie jakiś kubek, a dopiero nowe wyzwanie skłoniło mnie do tego xD

Tak więc oto zgłaszam mój kubeczek na wyzwanie :)


Ps. Coś kombinowałam i popsułam sobie nagłówek >.<
Nie zwracajcie na to uwagi :P
Jutro pokombinuję i postaram się naprawić~
W ogóle pomyślałam że tu się od samego początku istnienia bloga nic nie zmieniło...
Może to dobry moment na jakieś porządne zmiany?
Co myślicie?



Ancymoncia

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Żyję i mam się dobrze! xD

Witajcie ponownie! :D
Blog siał pustkami przez ponad miesiąc ale u mnie działo się tyle, że nawet nie miałam jak usiąść na tyłku i napisać jakiegokolwiek posta :P
A co dopiero zdjęcia zrobić~

No ale wydaję mi się, że teraz będę miała już większe luzy :P
Znaczy się...
Jeszcze w tym momencie jeszcze dziubię masę rzeczy xD
Ale o tym to za chwilkę :3

Tak więc co się u mnie działo?

Tak w skrócie~
  1. Byłam w Niemczech, wróciłam. Było bardzo fajnie ^^
    Jeśli chcecie jakiegoś osobnego posta o tym to piszcie, a ja postaram się coś sklecić :D
  2. Jako, że obecnie jestem w drugiej klasie gimnazjum musiałam zaliczyć przynajmniej jeden projekt.
    No cóż... Ja z rozmachem zaliczyłam dwa xD
    Jeden z nich był o wrocławskich wodach, drugi o wielokulturowości w Polsce i w Niemczech (powiązany z wymianą ;) )
    Na projekcie niemieckim moim zadaniem było tylko zatańczenie 2 tańców żydowskich oraz powiedzenie na głos jednego zdania więc mogę powiedzieć, że luz :D
    Ale z kolei projekt o Wrocławiu to był dla mnie koszmar ;_;
    Musiałam zaprezentować zrobioną wraz z przyjaciółką grę planszową (którą też przez te parę dni robiłam xD Znaczy robiłyśmy >.<) przed praktycznie całym gimnazjum i częścią podstawówki ;_;
    Trema - lvl max
    Nie jestem stworzona do takich celów >_<
    Po prezentacji zadałam parę pytań cudownej publice, a następnie zostały zaproszone osoby do "próby wody", którą oczywiście ja ogarnęłam ._.
     (nie wiem jak to nawet nazwać >.< Ogólnie rzecz biorąc 7 osób z różnych klas, oraz nauczyciel i Pani Dyrektor mieli za zadanie skosztować wody z dwóch różnych kubków i osądzić, która to woda mineralna, która z kranu. W większości odgadywali :) )
    I po raz kolejny strach, bo trzeba się odezwać przed ludźmi ;___;
  3. A dzisiaj, och cóż to było dzisiaj! xD
    Na pewno już kiedyś wspominałam, że biorę udział w Konkursie Wiedzy o Wrocławiu.
    No i brałam sobie udział, przechodziłam do następnych etapów, aż dostałam się do finału :D
    Dzisiaj właśnie ten finał miał miejsce ^^
    Już nie opisując dokładnie wszystkich szczegółów, powiem krótko - udało mi się zdobyć pierwsze miejsce! :D
    Więc pewnie wiecie jak bardzo szczęśliwa jestem ^^
  4. A co jeszcze muszę do szkoły zrobić~
    Oceny już wystawione, a jednak ja dalej coś jeszcze męczę :P
    W czwartek w naszej szkole odbędzie się uroczyste nadanie imienia szkole... Tak trochę nuda :/
    I z tej okazji naszą szkołę wszyscy niezwykle upiększają i w ogóle cuda się dzieją xD
    Jak przeszłam się paroma korytarzami to nie poznawałam gdzie jestem.
    Obrazy, antyramy, prace dzieciaków - szok po prostu.

    I z tej okazji, tak bardziej twórczo i Wrocławsko, osoby z zajęć szycia filcu mają za zadanie uszyć kamieniczki.
    Jeszcze więcej o tym powiem w jakimś późniejszym poście, którego poświęcę właśnie tym rzeczom :)

    Oraz drugą rzeczą, którą robię to lepienie z modeliny znanych budynków Wrocławia.
    Mają być one przyczepione do wielkiej mapy, która również zawiśnie w naszej szkole ^^
    Temu również poświęcę jakiś post ;)


Tak więc życzcie mi powodzenia xD



A tymczasem, żeby post nie był zwykłym suchym tekstem, trochę zdjęć :)
Jeszcze parę godzin temu, kiedy zabrałam się do edytowania zdjęć, mój program postanowił się zbuntować przeciwko mnie >_<
Trochę udało mi się go ogarnąć, ale ostatecznie nie da się (a przynajmniej ja nie jestem w stanie) dodać mojego stałego już napisu...
Ale zmieniłam czcionkę i okazało się, że już wszystko okey >.<

Tak więc na blogu następuję ogrooooomna zmiana
Uwaga, uwaga~
Na zdjęciach będzie inna czcionka ;P


Ale okey przejdźmy już do tych zdjęć ;)




Nie wiem czemu akurat coś takiego, ale była to moja pierwsza i jedyna myśl, kiedy zobaczyłam nowe (wtedy jeszcze było nowe >.<) wyzwanie KK - mapka.

Wydaję mi się, że na zdjęciu nie widać tego dokładnie, ale te różowe kamyczki są pościnane w taki sposób, że imitują prawdziwe kamienie :)

Oczywiście zgłaszam to do Kreatywnego Kufra :D


Jeśli ktoś przeczytał wszystko co napisałam to gratuluję wytrwałości >.<
Nawet mi się nie chce tego czytać po raz drugi, żeby sprawdzić czy błędów nie ma xD

Ancymoncia