sobota, 27 czerwca 2015

Anielskie skrzydła

Byłam dzisiaj na działce, zdjęcia porobiłam, więc mam co wstawiać :D
Jutro jadę sobie na Ślężę, mam nadzieję, że padać nie będzie >.<

Dziś nawet nie mam zbytnio o czym pisać :/
Więc przejdziemy do modeliny ;)

Kiedy zobaczyłam nowe wyzwanie KK - Anioł, to w główce zaświtało mi wiele pomysłów, ale żaden nie doczekał się spełniania :/
Wymyśliłam sobie, że ulepię coś, co będzie wystarczająco proste i delikatne, że będę mogła to sobie spokojnie na co dzień nosić :)
I wtedy do głowy przyszły mi najzwyklejsze anielskie skrzydła.
I tak oto powstał ten naszyjnik ^^




Tak właściwie to nie wzięłam sobie żadnego tła na działkę, więc zdjęcia robiłam na wszystkim co miałam pod ręką - na liściach, deskach, krzakach, itp xD

Oczywiście naszyjnik zgłaszam na wyzwanie :)



Ancymoncia

2 komentarze:

  1. Przepięknie wygląda. :D Zupełnie zapomniałam o tym wyzwaniu, a miałam wziąć udział. ;_;

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)