sobota, 20 czerwca 2015

Buteleczki - health & mana

Pół dnia dzisiaj grałam na wii xD 
Skończyłam jakiś czas temu i ogarnęłam że przydało by się napisać jakiegoś posta ;p
Tak w ogóle to chciałam dzisiaj pokazać Wam rzeczy, które robiłam ostatnio do szkoły, ale tak jakoś nie chciało mi sie zgrywać zdjeć >.<
Tak wiem, leń ze mnie~
No i powodem jest też to, że grałam w grę xD 

Ale miałam się ogarnąć i nie pisać juz tyle :p
Wiec przechodząc do buteleczek~
Zrobiłam je na zamowienie dla kolegi z klasy (potem dorabiałam drugi komplet dla jego siostry xD)
Motyw raczej powszechnie znany z gier i innych takich ^^
Tłumaczyć myślę, nie muszę :)




Na same etykiety poszło z 30-40 minut mojego życia xD
Ale jestem zadowolona :3

A!
I co myślicie o nowym wyglądzie bloga? ^^
Przyjmę wszelkie rady, krytykę (byle by uzasadnioną ;)) i tym podobne :)
Ja tam z siebie jestem dumna :3
Najpierw próbowałam kombinować z gotowymi szablonami, ale to nie było coś co mi pasowało :/
Ogarnęłam co proponuje blogger i troszkę pokombinowałam i wyszło co wyszło :)
Potem jeszcze dorobiłam nagłówek (co z moim skillem w gimpie proste nie było xD)
Ogólnie wydaję mi się, że jest okey :)
Czekam na Wasze opinie w komentarzach ^^


Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Jest różowo i uroczo - nie mój klimat, ale i tak będę odwiedzać, bo nie masz neonowych napisów czy pierdół przy wskaźniku myszki. xD
    Buteleczki bardzo fajne, a etykiety na nich wymiatają. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi ja również myślałam, że to nie mój klimat jakiś czas temu xD
      A potem takie bum - różowy jest całkiem fajny xD

      Usuń
  2. Buteleczki śliczne, a za etykietki podziwiam*-*
    Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania bon do PassionRoom:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)