środa, 17 czerwca 2015

Kubek :)

Wczoraj siedziałam po nocy i lepiłam budyneczki ;_;
Poszłam spać tak jakoś po 2...
Ale jeszcze musicie poczekać zanim zobaczycie to nad czym się tak męczyłam xD
Tak może jeszcze dodam, że wygląda to na prawdę super ^^

Tak w ogóle to, jak już wspominałam, w mojej szkole jutro wielka uroczystość, patron, pierdoły :P
Większość uczniów ma jutro wolne i nie muszą nawet do szkoły przychodzić ;_;
Ale po trzy osoby z każdej klasy muszą przyjść i tam być...
Oczywiście jestem jedną z tych osób, bo jakże by mogło być inaczej?
Nie wiem jak jutro wysiedzę tam... :/
Ale przynajmniej będę miała okazję założyć nową sukienkę xD
Jakieś plusy się znajdą ;P

Ale przejdźmy już do tematu modeliny ;P
Ostatnio coś się rozpisuję jak nigdy xD
Kubek zabrałam mamie ;P (oczywiście za jej zgodą~)
No i zabrałam się za ozdoby.
Kombinowałam i kombinowałam, coś wymyśliłam i zabrałam się do roboty ^^

Te wszystkie wzorki, szlaczki czy jak to tam zwać, zrobione są w 100% z modeliny.
Tak trooooszkę czasu mi to zajęło >.<





Ogólnie to już od dłuższego czasu chciałam ozdobić sobie jakiś kubek, a dopiero nowe wyzwanie skłoniło mnie do tego xD

Tak więc oto zgłaszam mój kubeczek na wyzwanie :)


Ps. Coś kombinowałam i popsułam sobie nagłówek >.<
Nie zwracajcie na to uwagi :P
Jutro pokombinuję i postaram się naprawić~
W ogóle pomyślałam że tu się od samego początku istnienia bloga nic nie zmieniło...
Może to dobry moment na jakieś porządne zmiany?
Co myślicie?



Ancymoncia

2 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)