sobota, 20 czerwca 2015

Makaroniki

Właśnie skończyłam piec babeczki, wrzucę post na bloga i lecę dekorować :3

Dzisiaj postaram się pisać zwięźle i na temat ;P

Ogólnie to makaroniki zrobiłam po prostu tak o, dopiero potem je połączyłam i zdecydowałam się zrobić z nich naszyjnik.
Po wypieczeniu już stwierdziłam, że same w sobie wyglądają już słodko ale jednak coś jeszcze można by było dodać.
Znalazłam odpowiedni koralik, ale coś dalej mi nie pasowało :/
Wiec pokombinowałam z kokardką i tak oto ten naszyjnik powstał ^^


Lecę dekorować, a za jakiś czas idę jeszcze pooglądać (i pewnie porobić zdjęcia ;p) Wrocławskim mostom ^^
Mają być pięknie oświetlone~


Ancymoncia

2 komentarze:

  1. Makaroniki urocze, idealne do koktajlowej sukienki:)
    Jak zrobisz to pochwal się zdjęciami.
    Zapraszam do mnie na rozdanie: muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)