niedziela, 28 czerwca 2015

Szkolnie~

Już z góry ostrzegam, że post będzie długi :P
Miłego czytania ^^

Zacznijmy od tego, że byłam dzisiaj na Ślęży :)
(Myślałam, że umrę podczas wchodzenia ;_;)
A poza tym to zrobiłam nawet kilka ciekawych zdjeć ^^







Oraz wiem, że parę osób czekało aż wrzucę posta o tym, co robiłam dla szkoły, więc oto i jest ^^


Ale jeszcze zacznę od pochwalenia się pucharem xD


A teraz przejdę już do szytych przeze mnie kamieniczek :)
Uszyłam dwie w takim samym kolorze i o takiej samej szerokości.
Mogę jeszcze dodać, że w szyciu nie jestem jakaś super dobra, więc nie oczekujcie nie wiadomo czego ;P
Niestety nie zrobiłam im zdjęcia, kiedy wisiały już na ścianie :c

Oto pierwsza z nich:


I to, z czego jestem najbardziej dumna :3
Okienko ^^
(samo robienie okien zajęło mi więcej niż cała reszta xD)


Oraz druga kamieniczka
(zdjęcie robione po nocy, bo z robieniem jej ledwo się wyrobiłam >_<)


I okienka ^^



Poza kamieniczkami lepiłam jeszcze budowle Wrocławskie :)
Miałam na zrobienie ich zaledwie kilka dni, ale myślę, że źle nie wyszły :P




Znajdzie się tu ktoś, komu uda się je wszystkie nazwać?
Jeśli komuś się uda przygotuję nawet jakąś specjalną nagrodę ^^

A ich przeznaczeniem było zawisnąć na dużej mapie Wrocławia, na jednym ze szkolnych korytarzy :)


(wybaczcie jakość xD)

A na koniec chciałabym Wam jeszcze troszkę pomarudzić :P
Ogólnie to ostatnio stwierdziłam, że wakacje się zaczęły, a ja mam jak zwykle tyle rzeczy do roboty, że nie wiem czy się wyrobię przez całe wakacje :/
Pewnie jak zwykle mi zabraknie czasu :c
A tacy niektórzy ludzie to już mnie męczą, że im się nudzi...
To jest jedna z tych rzeczy, której zrozumieć nie potrafię.
Jeśli komuś się nudzi to niech się ruszy i coś zrobi...
Bardzo nie lubię takiego zachowania u ludzi.
Może to dlatego, że po prostu nie lubię marnować czasu, a nudzenie się uważam za całkowite marnotrawstwo.

Oraz jeszcze troszkę odbiegając od tematu ostatnio miałam taką ogromną wenę na lepienie i wzięłam się za lepienie, ulepiłam troszkę, itp.
Ale kiedy przychodzi mi do głowy masa pomysłów i jestem w stanie wcielić w życie tylko kilka z nich to to nie jest zbyt przyjemne uczucie :C
Szczególnie, że chciałabym zrobić aż tyyyyyle, a wychodzi prawie nic :/

Dobra kończę już i lecę lepić, bo już czuję wenę xD

Ancymoncia

1 komentarz:

  1. Ja lubię się czasem ponudzić, to dla mnie miłe uczucie. :)
    Świetne zdjęcia, a kamieniczki genialne. :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)