czwartek, 18 czerwca 2015

Zawieszka - logo BTS

Właśnie wróciłam do domku~
Przeżyłam nadanie imienia szkole! Yay! ^^
Ale jestem tak trochę bardzo przerażona, bo 10 osób na sali zemdlało ._.
Ale nie będę się rozpisywać nawet, bo nie mam o czym ;)

A przechodząc do loga Bts~
Zdaję sobie sprawę, że pewnie większość (jak nie wszyscy >.<) nie znają tego zespołu, wiec może tak szybciutko coś o nim powiem ;)

Więc tak~
Nazwa BTS jest skrótem od Bangtan Boys. 
Jest to południowokoreański zespół :)
Liczy sobie 7 członków, założony został w 2013 roku, więc jest w miarę nowym zespołem.
Mają bardzo fajne piosenki, polecam posłuchać ^^
Kilka które proponuję: I need u, Danger, We Are Bulletproof i We On.
Trudno było wybrać jakieś najlepsze ich piosenki, bo większość z nich bardzo lubię xD


Ogólnie samej zawieszki nie robiłam dla siebie, a dla koleżanki, której to potem wysłałam ^^
List szedł przez ponad miesiąc (od razu dodam, że wysyłam to poza Polskę~), więc dopiero teraz to pokazuję, bo chciałam utrzymać to w tajemnicy :D
Ale przynajmniej udała mi się niespodzianka ^^



Jeszcze dodam, że w tym właśnie momencie zaczynam kombinować z ogarnięciem szablonu na blogu ;P
Nie dziwcie się jeśli wejdziecie i blog będzie w rozsypce xD
Myślałam czy nie zamykać go, czy coś...
Ale ostatecznie stwierdziłam, że nie ;P
W końcu nikomu się chyba nic nie stanie jak zobaczy coś w trakcie roboty xD

Ancymoncia

4 komentarze:

  1. Świetny jest. Czekam na końcowy efekt designu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już jest prawie gotowy ;)
      Naszło mnie na różowy xD
      Tylko jeszcze kończę nagłówek i będzie piknie ^^

      Usuń
  2. Znam ich. :3 A konkretnie piosenkę "We are bulletproof". Moja siostra lubi k-pop. :D
    Zawieszka jest bardzo fajna. :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)