poniedziałek, 15 czerwca 2015

Żyję i mam się dobrze! xD

Witajcie ponownie! :D
Blog siał pustkami przez ponad miesiąc ale u mnie działo się tyle, że nawet nie miałam jak usiąść na tyłku i napisać jakiegokolwiek posta :P
A co dopiero zdjęcia zrobić~

No ale wydaję mi się, że teraz będę miała już większe luzy :P
Znaczy się...
Jeszcze w tym momencie jeszcze dziubię masę rzeczy xD
Ale o tym to za chwilkę :3

Tak więc co się u mnie działo?

Tak w skrócie~
  1. Byłam w Niemczech, wróciłam. Było bardzo fajnie ^^
    Jeśli chcecie jakiegoś osobnego posta o tym to piszcie, a ja postaram się coś sklecić :D
  2. Jako, że obecnie jestem w drugiej klasie gimnazjum musiałam zaliczyć przynajmniej jeden projekt.
    No cóż... Ja z rozmachem zaliczyłam dwa xD
    Jeden z nich był o wrocławskich wodach, drugi o wielokulturowości w Polsce i w Niemczech (powiązany z wymianą ;) )
    Na projekcie niemieckim moim zadaniem było tylko zatańczenie 2 tańców żydowskich oraz powiedzenie na głos jednego zdania więc mogę powiedzieć, że luz :D
    Ale z kolei projekt o Wrocławiu to był dla mnie koszmar ;_;
    Musiałam zaprezentować zrobioną wraz z przyjaciółką grę planszową (którą też przez te parę dni robiłam xD Znaczy robiłyśmy >.<) przed praktycznie całym gimnazjum i częścią podstawówki ;_;
    Trema - lvl max
    Nie jestem stworzona do takich celów >_<
    Po prezentacji zadałam parę pytań cudownej publice, a następnie zostały zaproszone osoby do "próby wody", którą oczywiście ja ogarnęłam ._.
     (nie wiem jak to nawet nazwać >.< Ogólnie rzecz biorąc 7 osób z różnych klas, oraz nauczyciel i Pani Dyrektor mieli za zadanie skosztować wody z dwóch różnych kubków i osądzić, która to woda mineralna, która z kranu. W większości odgadywali :) )
    I po raz kolejny strach, bo trzeba się odezwać przed ludźmi ;___;
  3. A dzisiaj, och cóż to było dzisiaj! xD
    Na pewno już kiedyś wspominałam, że biorę udział w Konkursie Wiedzy o Wrocławiu.
    No i brałam sobie udział, przechodziłam do następnych etapów, aż dostałam się do finału :D
    Dzisiaj właśnie ten finał miał miejsce ^^
    Już nie opisując dokładnie wszystkich szczegółów, powiem krótko - udało mi się zdobyć pierwsze miejsce! :D
    Więc pewnie wiecie jak bardzo szczęśliwa jestem ^^
  4. A co jeszcze muszę do szkoły zrobić~
    Oceny już wystawione, a jednak ja dalej coś jeszcze męczę :P
    W czwartek w naszej szkole odbędzie się uroczyste nadanie imienia szkole... Tak trochę nuda :/
    I z tej okazji naszą szkołę wszyscy niezwykle upiększają i w ogóle cuda się dzieją xD
    Jak przeszłam się paroma korytarzami to nie poznawałam gdzie jestem.
    Obrazy, antyramy, prace dzieciaków - szok po prostu.

    I z tej okazji, tak bardziej twórczo i Wrocławsko, osoby z zajęć szycia filcu mają za zadanie uszyć kamieniczki.
    Jeszcze więcej o tym powiem w jakimś późniejszym poście, którego poświęcę właśnie tym rzeczom :)

    Oraz drugą rzeczą, którą robię to lepienie z modeliny znanych budynków Wrocławia.
    Mają być one przyczepione do wielkiej mapy, która również zawiśnie w naszej szkole ^^
    Temu również poświęcę jakiś post ;)


Tak więc życzcie mi powodzenia xD



A tymczasem, żeby post nie był zwykłym suchym tekstem, trochę zdjęć :)
Jeszcze parę godzin temu, kiedy zabrałam się do edytowania zdjęć, mój program postanowił się zbuntować przeciwko mnie >_<
Trochę udało mi się go ogarnąć, ale ostatecznie nie da się (a przynajmniej ja nie jestem w stanie) dodać mojego stałego już napisu...
Ale zmieniłam czcionkę i okazało się, że już wszystko okey >.<

Tak więc na blogu następuję ogrooooomna zmiana
Uwaga, uwaga~
Na zdjęciach będzie inna czcionka ;P


Ale okey przejdźmy już do tych zdjęć ;)




Nie wiem czemu akurat coś takiego, ale była to moja pierwsza i jedyna myśl, kiedy zobaczyłam nowe (wtedy jeszcze było nowe >.<) wyzwanie KK - mapka.

Wydaję mi się, że na zdjęciu nie widać tego dokładnie, ale te różowe kamyczki są pościnane w taki sposób, że imitują prawdziwe kamienie :)

Oczywiście zgłaszam to do Kreatywnego Kufra :D


Jeśli ktoś przeczytał wszystko co napisałam to gratuluję wytrwałości >.<
Nawet mi się nie chce tego czytać po raz drugi, żeby sprawdzić czy błędów nie ma xD

Ancymoncia

1 komentarz:

  1. Wisiorek jak dla mnie idealny trzymam kciuki byś zdobyła kolejne wyróżnienie ;)
    Pozdrawiam
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)