czwartek, 2 lipca 2015

Krzyż

Byłam dzisiaj u fryzjera i wróciłam do domu z włosami krótszymi o ponad 20 cm xD
Ale jestem zadowolona :3
Myślałam, że będę wyglądać gorzej xD
Zaczęłam sobie wczoraj oglądać Koreańską dramę - I hear your voice
Jest ona tak bardzo cudowna *^*
Zacznę chyba zarywać noce~

Tak właściwie to jednym z moich planów na wakacje jest choć troszkę nauczyć się Koreańskiego.
Trzymajcie kciuki :D

Ostatnio musieliśmy pożegnać siostrę, która nas uczyła.
Najlepszą siostrę jaką kiedykolwiek znałam~
Tak więc ustaliliśmy żeby kilka osób (całej klasy nie da się zmobilizować xD) zrobił coś co umie najlepiej~
Moja przyjaciółka dała rysunek, a ja wymyśliłam coś z biżuterii.
Na początku miałam problem, żeby coś wymyślić, ale potem postawiłam na prostu krzyżyk i bransoletkę.
Oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia bransoletce c':
Mogę Wam ją opisać, jak ktoś ma dobrą wyobraźnie to ogarnie :)
Zrobiłam brązową bransoletkę (splotłam ją jak filofun okrągły z czterech)
Potem nawlokłam na to metalowe koraliki w kształcie serca, aniołka oraz kolejnego serca (dla lepszego wyobrażenia)

Ale o krzyżyku pamiętałam.
Tak właściwie to bardzo zadowolona jestem z tego jak wyszły mi zdjęcia :D



Ancymoncia

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł. :) Pewnie się spodobał. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zakochałam się w I hear your voice! Jeszcze niezły jest Pinocchio też z Lee Jong Suk'em albo School 2013 :D Tylko teraz niestety przez to że sporo dram koreańskich obejrzałam to nie mogę znaleźć nic fajnego ;p Powodzenia w nauce koreańskiego! Ja uczyłam się troszeczkę japońskiego, chciałabym też koreańskiego, ale mój słomiany zapał jest straszny... xd

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)