wtorek, 7 lipca 2015

Tęczowe torciki

Podczas tych gorących dni prawdziwym zbawieniem są "psikacze" na Rynku xD
Bardzo fajne uczucie tak przejść w deszczu chłodnej wody :)
Ale i tak po paru krokach już jest się suchym...

Ostatnio wymyśliłam sobie jaki chcę tort na urodziny (które są dopiero w marcu xD)
Ale, że nie chce mi się tyle czekać, zrobiłam go najpierw z modeliny ^^







Trzymajcie się i oby zrobiło się już troszkę chłodniej xD
A ja lecę przygotowywać jedzonko na jutrzejszego grilla ;)

Ancymoncia

4 komentarze:

  1. Śliczne są. :D U mnie ciągle ma padać i nie pada, a duszno coraz bardziej. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam mniam ♥ Prześliczne torciki, mi nie wychodzą takie równe :v

    Pozdrawiam ciepło ~ Dagmara ♥
    Zapraszam do siebie! ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaki :) Również marzy mi się taki kolorowy, w wersji do zjedzenia, czy może bardziej - pochłonięcia wzrokiem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)