piątek, 3 lipca 2015

Torciki

Jest teraz tak przerażajaco gorąco że nawet myśleć się nie da ._.
I teraz bardzo sie cieszę, że ścięłam włoski, bo nie wiem co bym zrobiła mając długie...
Weekend spędziłam na działce, gdzie można było się przynajmniej ochłodzić (najcześciej przez ochlapanie przez kogoś wodą xD)

Tak właściwie to jeszcze ten weekend pełen wrażeń i wybywam na obóz ^^
Jutro jeszcze spotykam sie z koleżanką, a w środę planuję grilla <3
Tak więc nudzić się nie będę xD

A będąc na działce ostatnio wykorzystałam drzewka i krzaczki do porobienia zdjeć ;p

Oto efekty ^^


(Bardzo podoba mi się to, że tłem dla torcika z jagodami, borówkami był krzaczek borówki :D)






Ancymoncia

1 komentarz:

  1. Urocze kolczyki. :D
    Dla mnie ścięcie włosów było złym pomysłem, bo są tak krótkie, że nie da się ich w kitkę zebrać i tylko w szyję grzeją. xD

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)