wtorek, 25 sierpnia 2015

Broszka

Dzisiejszy dzień spędziłam wyjątkowo produktywnie~
Tak w ogóle wczoraj po raz pierwszy zrobiłam sobie zimną porcelanę.
Czytając wcześniej różne historię o tym, jak trudno zrobić zimną porcelanę po raz pierwszy byłam dość mocno zdziwiona, że nie miałam z tym żadnych problemów xD
Wyszła bardzo fajnie~

W przyszłości pokaże na co mi ona była :3
Jak na razie - tajemnica ^^
(Chodź i tak sporo osób wie co robię xD)

A ja dalej wykopuję zdjęcia z dysku~
Znalazłam już 3 foldery, które pełne są rzeczy do pokazania...

Na pierwszy rzut broszka w kształcie serduszka.




Ancymoncia

1 komentarz:

  1. Śliczna broszka. :D Też się przymierzam do zimnej porcelany, ale nie mam kiedy. xD

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)