piątek, 21 sierpnia 2015

Chorwacja~

Obiecałam oddzielnego posta o moim pobycie w Chorwacji, więc oto i on ^^
Ogólnie spędziłam tam dwa tygodnie, jeden tydzień w jednym miejscu, drugi tydzień w drugim ;)
Zdjęć oczywiście narobiłam, próbowałam wybrać te najfajniejsze, ale i tak dość sporo się ich nazbierało ;P
Zacznę od paru widoczków ^^




Tu widok na Pag :)

Kanion, który ma związek z filmem "Winnetou"
Kręcili go w tym miejscu, ale szczegółów nie znam >.<



A przez kilka dni takie oto cudeńka stały przycumowane w porcie :)


I przejdziemy teraz do moich ulubieńców, czyli zdjęć podwodnych ^^













Oraz jedyna jaszczurka, która pozwoliła mi zrobić jej zdjęcie xD


I już na sam koniec zdjęcie z restauracji
Moja pierwsza próba jedzenia owoców morza xD
Sałatka z ośmiornicy~
Trochę zjadłam, ale to jednak nie dla mnie >~<


Ancymoncia

2 komentarze:

  1. Świetne widoczki. :D
    Ja jadłam owoce morza, ale też przyznam, że nie są dla mnie. Jakoś tak odrzucają. xD

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)