niedziela, 30 sierpnia 2015

Klucze

Dzisiaj mam kolejny leniwy dzień >.<
Siedzę, plotę bransoletkę z muliny (której nie mogę skończyć już od ponad miesiąca >.<) i oglądam anime.
Próbuję nie dopuścić do siebie myśli, że już we wtorek trzeba będzie wcześnie wstać i ruszyć się do szkoły ;-;

Powinnam polepić jeszcze parę rzeczy na zamówienie, ale tak totalnie brak mi weny (i chęci...) :/

Ale stwierdziłam, że postów już kilka dni nie było, więc wypadało by się ruszyć i coś napisać~
Miałam przyszykowane zdjęcia kluczyków, więc oto i one :P





Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Śliczne klucze. Nie wiem czemu, ale klucze zawsze kojarzą mi się z Alicją w Krainie Czarów :o
    Pozdrawiam klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylowe. ;D Najmniejszy najfajniejszy. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo bardzo ciekawy pomysł :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)