sobota, 22 sierpnia 2015

Kwitnąca wiśnia

Na wyzwanie MMH - drzewa przygotowałam coś, co może nie jest tym całym, wielkim i masywnym drzewem, a jedynie jego skromnym kawałeczkiem.

Tak ni z gruszki ni z pietruszki do głowy wpadł mi pomysł gałązki.
Szybko wtedy sprawdziłam i wczytałam się w wyzwanie~
Na moje szczęście miały być to "Drzewa... i wszystko co z nimi związane"

Ale potem stwierdziłam, że w takiej zwykłej gałązce nie ma nic aż tak ciekawego :/
I znowu zaczęłam myśleć.
I myślałam, myślałam, i myślałam~

Aż się namyśliłam i wymyśliłam gałązkę kwitnącej wiśni ^^

Pamiętam, że kiedyś robiłam coś podobnego, ale było to, ho ho... wieki temu xD
Wątpię, żeby tamten staroć choć troszkę przypominał tę pracę ;P


Praca oczywiście leci na wyzwanie~



A teraz przejdźmy już do zdjęć, których jest mega dużo, bo akurat miałam ochotę i świetnie się bawiłam szukając na działce odpowiednich miejsc ;P

Między innymi zwiedziłam wszystkie nasze wiśnie, gruszkę sąsiadki i płot sąsiada xD









To jest chyba jedna z nielicznych (jak nie jedyna) praca, której tył podoba mi się tak bardzo jak przód <3


Tak w ogóle byłam dziś na Meet-Up'ie we Wrocławiu.
Był ktoś również? ;P
Może się z kimś spotkałam xD

A moje wrażenia? Hm...
Nie powiem, że jakoś szczególnie mi się podobało :/
Jedyną osobą, którą chciałam spotkać i mi się to udało jest Faki...
I przez kilka sekund mignął mi Naruciak w tłumie xD
Według mnie mogło by to być ciut lepiej zorganizowane :/


Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Ale świetna! Te kwiaty wyglądają jak prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie i plecki faktyczne również ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)