czwartek, 6 sierpnia 2015

Naszyjnik z czaszką

Z obozu wróciłam już półtora tygodnia temu, ale jakoś nie miałam okazji nic napisać :/

W tym momencie siedzę właśnie w Chorwacji na wyspie Pag.
Gorąco tu jak nie wiem...
Zaraz zmykam popływać, to post nie będzie jakoś specjalnie długi ;p

Jeszcze przed wyjazdem porobiłam kilka zdjęć, to przynajmniej mam co pokazać.

Na pierwszy ogień idzie naszyjnik z czaszką.
Zrobiłam go już jakiś czas temu, ale długo leżał i czekał aż cyknę mu jakieś zdjęcie >.<
Na całe szczęście w końcu się doczekał :P



Jakieś zdjęcia z Chorwacji pewnie też potem wrzucę, ale to już pewnie po powrocie :)

Ancymoncia

5 komentarzy:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)