wtorek, 15 września 2015

Magnesik

Znowu miałam przerwę w pisaniu postów...
Jakoś nie mogę się w tym roku wpasować w tempo szkoły :/
Raczej nigdy nie miałam z tym problemu, a w tym roku wszystko jest dla mnie takie problematyczne...
Nie umiem rozplanować sobie dnia, aby czasu starczyło mi na wszystko, a jak już sobie coś rozplanuję to zawsze coś nie wychodzi :/

Tak właściwie to już 3 gimnazjum... Egzaminy czekają ;-;
A potem liceum~
Dosłownie chwilę temu w ogóle zdecydowałam się co chciałabym dalej robić z życiem >~<
Mam też mało czasu na lepienie, a jestem właśnie w środku jednego dość sporego "projektu" ^^
I mam wciąż czekające zamówienia...
Nie wiem kiedy mam znaleźć na to czas >.<


A od jakiegoś czasu miałam w głowie już plan na magnesik w typowo japońskich klimatach~
Marzyłam sobie o jeziorku (czy jakimś innym zbiorniku wodnym :P), w tle górze Fuji oraz wyrastającej z boku kwitnącej wiśni :)

A obecne wyzwanie MMH dało mi porządnego kopa do zrobienia tego ^^

Po raz pierwszy spróbowałam swoich sił w robieniu ombre (które i tak jest ledwo widoczne xD)
Ale stwierdziłam, że kiedyś trzeba zacząć i uważam, że wyszło całkiem spoko ^^




Oczywiście zgłaszam na wyzwanie~


Ancymoncia

5 komentarzy:

  1. Wyszło przepięknie. :D Ombre widać albo ja widzę, bo wiem, że tam jest. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze skojarzenie po zobaczeniu tego magnesu było takie,że jest identyczny jak te, które są sprzedawane na stoiskach z pamiątkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ci to wyszło! I te zdjęcia na ryżu... Też zamierzam coś ulepić na to wyzwanie, ale pewnie nie wyjdzie jak zwykle ;_; Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za zgłoszenie pracy do konkursu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojoj, pięknie się pewnie prezentuje na lodówce. Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)