niedziela, 27 września 2015

Wianek

Dłuższa przerwa w postach znowu była... Troszkę z mojej winy, troszkę nie z mojej.
Po części jak zwykle było to moje lenistwo, ale potem miałam jeszcze rozwalony palec (kochany w-f :") ), więc zero lepienia i zero zdjęć T^T
Teraz jest troszkę lepiej, już nie boli, więc udało mi się zrobić parę zdjęć kilku zaległym rzeczom~

Rzeczą, z której jestem chyba najbardziej dumna jest wianek z różami ^^
Wyjątkowo nie z modeliny, a z zimnej porcelany :)
Naprawdę spodobała mi się ta masa ^^

A wianki z niej wychodzą po prostu cudownie.

A samą bazę pod wianek również wykonałam sama.
Jest to najprościej zapleciony drut owinięty bibułą, do którego przymocowane są kwiatki.

Na jednym takim wianku się nie skończy ^^








Długo się zastanawiałam czy pokazywać to zdjęcia, czy jednak nie, ale ostatecznie niech będzie~
Napatrzcie się na moje marne umiejętności jako modelka xD



Ale musicie przyznać, że wianek na głowie prezentuje się niczego sobie :D
Mam jeszcze kilka zdjęć w trakcie powstawania.
Robione telefonem, więc jakość pozostawia wiele do życzenia :x




Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Piękny jest,jak prosto ze sklepu. Ja nie miałabym cierpliwości lepić tylu kwiatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda. :D Ja za tworzenie wianków już się nie biorę, a tych z różami szczególnie. Za długo schodzi, a i tak go potem nie noszę. :V

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne kwiatki z zimnej porcelany strasznie trudno zrobić (albo przynajmniej ja nie umiem xD), bo zbyt szybko masa wysycha.
      A dodatkowo róże wyglądają meeega :D
      Ale już niedługo pojawi się wianek z czym innym ^^

      Usuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)