sobota, 31 października 2015

Fast food'y

Nie będę się powtarzać i znowu marudzić na szkołę... I tak wiecie jak jest :v

Korzystam z weekendu, dzisiaj bardzo przyjemnie się obijałam, ale już trzeba zacząć coś robić...
A robić mam co~
Cieszę się, bo już powoli udaje mi się wpasować w szkolny tryb (po dwóch miesiącach ;_;)
Dzisiaj planuję jeszcze wrzucić coś na srebrną agrafkę :)
A jeśli wspominam już o sprzedawaniu czegoś to ostatnio zostałam poproszona o zrobienie pewnego wianka.
Niby nic trudnego, narobiłam się już ich trochę i kolejny nie był wielkim wyzwaniem~
Problem pojawił się, kiedy miałam podać cenę...
Nie mając pojęcia jak takowy wianek wycenić, przejrzałam parę stron z wyrobami handmade.
Ceny były powalające, rzadko kiedy schodziły poniżej 100 zł ;_;
Dziwi mnie tylko, że ludzie faktycznie kupują je po takich cenach...
Mój oczywiście aż tak drogi nie jest xD
Jak zdążę to jeszcze dziś moje dwa wianki pojawią się na Srebrnej agrafce :3

A udało mi się zrobić kilka zdjęć (niestety wszystkie jesienne i halloweenowe cośki wciąż czekają :c) więc oto i kilka z nich~



Hamburgerek absolutnie nie w moim stylu, ale cóż xD

Oraz jeszcze życzę Wam Wesołego Halloween! ^^
Pochwalcie się jak je spędzacie :3




Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Cóż, zajmuje to masę czasu, często takie wianki są solidnie wypasione, więc ta cena mnie ani trochę nie dziwi. Sama bym pewnie sprzedała po takiej, jeśli miałabym handlować wiankami. xD
    Hamburger jest totalnie uroczy. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny hot-dog :) A takie burgery to też nie w moim stylu, ale ładnie Ci wyszedł. Mnie też dziwi, że ludzie kupują takie rzeczy tak drogo O.O Zrobiłam ostatnio wianek ze sztucznych kwiatków i dużo czasu mi to zajęło, a materiały też nie są tanie, ale nie pomyślałam nawet, żeby go sprzedać drożej niż za 30 zł co by już było największą ceną jaką bym mogła wziąć. Cieszę się, że Ty też tak to postrzegasz i nie dajesz wygórowanych cen tak jak większość to teraz robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zawsze staram się znaleźć cenę idealnie po środku, nie za tanio, ale też nie za drogo. A potem przeglądając jakieś strony handmade prawie zawału dostaję widząc te makabryczne (dla mnie) ceny :x I fakt, że ludzie bardzo chętnie je kupują, a u mnie dalej ruch malutki...
      Co do cen to rozumiem, że trzeba jeszcze doliczać utrzymanie firmy i inne pierdoły, ale wciąż jest to dla mnie przerażające...

      Usuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)