niedziela, 4 października 2015

Jesienny wianek

Trzeci, a zarazem ostatni (jak na razie ;p) wianek.
Oczywiście mam już projekty następnych, ale zobaczymy jak to będzie z czasem >.<

Dzisiaj nareszcie miałam troszkę czasu, zdążyłam troszkę polepić, ale to i tak strasznie mało jak dla mnie :c

Wianek, tak samo jak wszystkie poprzednie, wykonany jest z niedawno przeze mnie odkrytej - zimnej porcelany ^^


Tym razem nie ja robię za modela ;P






Wianek w kolorach typowo jesiennych oraz idealnie wpasowujących się w nowe wyzwanie MMH ^^
Oczywiście zgłaszam na wyzwanie :D


Gdyby ktoś chciał wiedzieć gdzie dokładnie dany kolor można znaleźć na wianku, oto taka króciutka rozpiska:
brązowy/bordowy  niektóre liście, żołędzie
czerwony  liście oraz jarzębina
pomarańczowy  po raz kolejny liście
żółty  i raz jeszcze - liście :D

Ancymoncia

5 komentarzy:

  1. Śliczny jest! Można widzieć czy liście robione były z foremki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, po męczeniu się z robieniem normalnie wzięłam mój stary listek (http://ancymoncia.blogspot.com/2014/06/liscie.html) i od niego machnęłam foremkę xD

      Usuń
  2. Dzięki, że się przyłączyłaś do konkursu! Śliczny wianek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wianek, życzę wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)