środa, 14 października 2015

Minecraft xD

Znowu jakiś czas nie pisałam, ale szkoła jednak daje popalić ;-;
Dzisiejszy dzień spędzam w domku, więc nadrabiam zaległości we wszystkim co się da~
Właśnie siedzę i kleję kolejne kwiatki do wianka oraz coś bardziej jesiennego ^^
Pominę już fakt, że od samego rana nic, ale to kompletnie nic mi nie wychodzi i wszystko się psuje :/
Na całe szczęście chociaż kwiatki są okey...

Powinnam zaraz jeszcze siąść do lekcji, ale wiadomo jak to jest - najpierw komputer, modelina i inne, a potem w środku nocy "o matko! miałam lekcje zrobić"
...

Ale mniejsza już z tym ;P
Przechodząc do tematu posta jakiś (baaaardzo dawny) czas temu wpadłam na pomysł ulepić coś w tematyce Minecraft'owej.
Nie pytajcie dlaczego, ani po co, bo sama nie wiem :P
Nie jestem nawet jakąś wielką fanką tej gry >.<

No i gdzieś tak z dwa tygodnie temu znalazłam już gotowe, ulepione cośki na dnie pudełeczka i stwierdziłam, że mogły by się wreszcie doczekać publikacji na blogu :P






Posta pisałam znowu cały dzień i skończyło się na tym, że w środku nocy go publikuję :x

Ancymoncia

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł, myślę, że dla jakiś graczy byłby to świetny prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ale słodkie! Diaxy zawsze na propsie 8))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O to musiało być bardzo czasochłonne, efekt jest super. Niedługo u mnie też pojawi się minecraft, jednak nie pokusiłam się na małe kwadraciki, za bardzo bym się denerwowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)