środa, 2 grudnia 2015

Aniołki na choinkę :)

Dopiero teraz zrozumiałam te wszystkie osoby, które już w październiku zaczynają robić ozdoby świąteczne...
Ja zaczęłam przy końcu listopada i raczej się nie wyrobię :p
Parę rzeczy wystawię, potem skupie się już na sobie, swojej rodzinie i znajomych xD

Kończę właśnie robienie sobie samej kalendarza adwentowego (wieczne dziecko trzeba czymś zająć :3)
Jak nie zepsuję go bardziej niż już to zrobiłam, to się nim pewnie pochwalę xD

Dobra, lećmy już ze zdjęciami, bo to 22 dochodzi, a ja jeszcze ani nie umyta, ani nie nauczona, ani nie z gotowymi lekcjami :P





Ancymoncia

1 komentarz:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)