poniedziałek, 21 grudnia 2015

Bałwanki :c

Wróciłam właśnie z Gwiezdnych Wojen 7 ^^
W sumie oczekiwałam czegoś więcej, ale nie było źle ;p
Ale zamilknę już i nie będę nikomu nic spoilerować :x

A jak tam u Was idą przygotowania do Świąt?
Barszcz gotowy? Uszka polepione? Choinki ubrane?
W tym roku udało mi się przybrać choinkę w ozdoby tylko i wyłącznie ręcznie zrobione ^^
Tak więc zawisły na niej moje aniołki, pierniczki, gwiazdki, itp.
Poza tym również malowane bombki :3
Oraz bombki, które dostałam na wymiance u Spalonej Artystki ^^
Już o nich kiedyś pisałam, ale wciąż nie zrobiłam im zdjęć xD
Jeszcze tylko muszę skończyć sprzątać pokój i będę mogła już w całości oddać się Świętom ^^
Szkoły też już koniec, jutro tylko na Wigilię i tyle~

A teraz przejdźmy już może do tych bałwanków~





Inspirowałam się tym zdjęciem, znalezionym na Pinterest.
Dopiero chwilę temu zobaczyłam link do polskiej strony xD
Tak więc zdjęcie macie podlinkowane, nie musicie szukać (starczy, że ja musiałam ;P)

Jak starczy mi jeszcze czasu przed Świętami to zamierzam takie ciacha (w wersji jadalnej, haha :D) upiec ^^

Ah i tym razem zaznaczę, że kolczyki nie są na sprzedaż ;)
Zrobiłam je dla siebie i nie mam zamiaru się z nimi rozstawać, haha :D


Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Ciekawe ciasteczka i kolczyki też nieźle wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe gwiezdna wojny są fajnie zrobione efekty itp. jednak bardzo mocno kuleją fabularnie. Wszystko jest ściągnięte z IV, V i VI części dlatego nie zachwycają aż tak :/

    ~~~~ Lisek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesympatyczne kolczyki. :D
    U mnie jeszcze przygotowania trwają, ale jeszcze trochę i finisz, można będzie poobjadać się ciastkami. :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)