sobota, 12 grudnia 2015

Jesiennie halloweenowo

Myślałam, że już wszystkimi jesiennymi wyrobami się pochwaliłam, a tu przeglądając wersje robocze postów znalazłam jeszcze to xD
Całkowicie wypadło mi z głowy~

Na Halloween miałam przebrać się za królowe pająków, czy coś w tym stylu :P
Czarną, zwiewną sukienkę pomalowałam w białe pajęczynki, białe rajstopy pomalowałam w pajączki~
Zrobiłam sobie też wianek z czarnymi różami i ten oto naszyjnik ^^
Niestety nie było okazji, żeby to wszystko założyć...
Trzeba będzie poczekać na następny rok~





Oraz jeszcze piękny dowód, że nawet po 15 latach życia nie umiem ustawić dobrze piekarnika xD



Miałam jeszcze kilka jesiennych rzeczy, ale wysłałam je na wymiance u Spalonej Artystki
Zresztą możecie je teraz zobaczyć na filmiku u Laury ^^

Ja również dostałam wiele cudowności :D
Nie udało mi się tylko zrobić im jeszcze zdjęć ;-;
Ale obczajcie sobie kto to taki mnie obdarował ^^ <klik, klik>


Ancymoncia

1 komentarz:

  1. Pająk jest genialny! :D
    Tak z piekarnikami bywa, po prostu zbuntował Ci się. xD

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)