czwartek, 17 grudnia 2015

Ludziki z piernika

Już na samym początku posta mam jedną wiadomość~
Zwycięzcą konkursu została Natalia!
Gratuluję! ^^
Skontaktowałam się już z Tobą, więc sprawdź swojego maila ;)

Odpowiedzią była gąbka, taka zwykła do zmywania naczyń~
Parę osób próbowało zgadywać, nie zawsze skutecznie ;P
Ale nie martwcie się, planuję jeszcze takie proste, mini konkursiki w przyszłości! ^^

A teraz przejdźmy do tytułowych ludzików z piernika ^^





Jeden z nich jest już w drodze do mojej przyjaciółki z zza granicy (mam nadzieję, że przeżyje >.< opakowałam go w tonę folii)
A ja zmykam uczyć się jeszcze historii ;-;

Ancymoncia

2 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)