wtorek, 1 grudnia 2015

Pierniczki na choinkę

Zrobiłam sobie właśnie małą przerwę od robienia prezentacji na technikę na temat zdrowego drugiego śniadania, i przez zdjęcia których szukam jestem tak strasznie głodna ;-;
To wszystko tak pysznie wygląda, że po prostu się nie da >.<

Ale dobra, sprężam się i wracam do roboty, bo tej nocy planuję się wreszcie wyspać xD

Żadnego tematu rozdania/konkursu jeszcze nie wymyśliłam, ale cały czas o tym myślę <3

Powoli przenoszę się w bardziej świąteczne klimaty (w końcu dzisiaj pierwszy grudnia! :D) i po raz pierwszy świąteczne ozdoby ^^

Jako pierwsze, piernikowe ludziki na choinkę ^^



Ten jest moim ulubieńcem :3
I pierwszym w ogóle stworzonym xD



Lecę coś zjeść, bo pierniczki wcale mi nie pomogły i mój brzuch już głośno dopomina się o jedzenie xD

Ancymoncia

1 komentarz:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)