środa, 30 grudnia 2015

Poświąteczny świąteczny post :)

Przed Świętami już nie miałam kiedy pokazać Wam wszystkiego, tak więc nadrobię to tu i teraz ;)

Na początek zdjęcie, które robię co roku (zresztą rok temu na blogu również się ono pojawiło ;P), czyli po prostu odbicie w bombce :D


A teraz pora na wszystkie ozdoby~
Zacznijmy od wszystkich możliwych bałwanków ;)

<klik> instrukcja <klik>

<klik> inspiracja i, jak się przed chwilą dowiedziałam xD, instrukcja :P <klik>


Ta bombka już z własnego pomysłu, a bohater (Olaf) pochodzi z filmu Frozen (lub jak kto woli Kraina Lodu ;))


No i wreszcie zebrałam się i zrobiłam zdjęcia z wymianki >.<
I i tak nie wszystkim...
Ale te trzy bombki wiszą dumnie u mnie na choince! ^^


Przypominam jeszcze kto je wykonał <klik>

No i na koniec coś słodkiego, czyli troszkę pierniczków :3
Troszkę, ponieważ to niewielka część tego co powstało ;)



To już chyba wszystko jeśli o czymś nie zapomniałam xD
Ancymoncia

2 komentarze:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)