czwartek, 3 grudnia 2015

Świąteczne babeczki

Chyba pierwszy raz w życiu zaczynam martwić się o swoje oceny na półrocze .-.
Przydało by się raczej utrzymać je dobre, bo na koniec roku nie zmienię ich jakoś diametralnie...
A żeby były dobre to mi się raczej nie wydaje :/
Oczywiście matma, fizyka, technika i takie tam to bez problemu... Gorzej z historią, geografią czy wos-em... ;-;

A jak już się żalę to dzisiaj na lekcji zajęć artystycznych miałam dostać "plusika" za lekcję na której mnie nie było, ale niestety wiedziałam tylko tyle ile zapisali w zeszycie.
A przecież powinnam zajrzeć do internetu, poczytać gdzieś i na pewno zapamiętać więcej niż to co reszta, która na lekcji była :)))
Taka szkoda, że nie znam roku narodzenia jazzu~
Na pewno mi się to kiedyś przyda xD
Bo początek XX w. to za mało... Ech...

No ale dobra, wyżaliłam się to lećmy ze zdjęciami~

Chyba co roku robię prawie takie same babeczki xD






Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne te babeczki ;D A szkoła...jak to szkoła...ja mam zapowiedziane 10 sprawdzianów, nie wiem nawet ile kartkówek i marzę już tylko o świętach, odrobinie wolnego, a potem feriach...tylko że na styczeń też już mam zapowiedziany sprawdzian, a co...Eh, w każdym razie, rozumiem Cię, nauczyciele bywają niesprawiedliwi. W dodatku często zachowują się, jakby żaden przedmiot poza ich nie istniał, bo co z tego, że mamy już 9 sprawdzianów, przecież on też musi nas z czegoś ocenić -,- tylko jakby nie mógł wcześniej, jak wszyscy to wszyscy. Trochę Ci ponarzekałam, przepraszam, bo nie sądzę żeby Ci się chciało tego słuchać, powinnam lepiej się rozpisać na temat twoich prac...może następnym razem :) Ale babeczki piękne, bardzo świąteczne, aż narobiłaś mi ochoty na babeczki czekoladowe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Dokładnie tak! Jak jest spokój, to spokój wszędzie, a jak się zaczyna to też wszędzie... Zero logiki >.<
      Słuchać marudzenia oczywiście mogę, sama przecież żalę się w postach xD

      Usuń
  2. Ja staram się odsuwać szkołę od siebie, co niekoniecznie jest dobre dla moich ocen, ale ciągle pocieszam się, że niecałe pół roku i bajo szkolne mury. xD
    Babeczki są śliczne. :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)