wtorek, 15 grudnia 2015

Świąteczne sztyfty

Jeszcze tylko 10 dni do Świąt! <3
Kto się cieszy tak jak ja? ^^
W dodatku jeszcze tylko 3 dni szkoły i spokój~
W następnym tygodniu już tylko kino, Wigilia i woooolne ^^

Ale jeszcze na ten sam koniec czeka mnie parę kartkówek :v
Jutro poprawiam geografię, pojutrze kartkówka z chemii... Ech...

No i nie udało mi się wyrobić ze świątecznymi wyrobami...
Ale nie poddaję się i wciąż coś wrzucam~
Tak więc, jeśli ktoś byłby na coś chętny to zapraszam na Srebrną Agrafkę, albo po prostu pisząc na maila (ancymoncia@gmail.com)

Ale przejdźmy już do zdjęć, bo muszę wkuć jeszcze klimat na geografię xD




I na koniec moje ulubieńce lepione już chyba co roku <3

Oraz coś nowego, lekko spóźnionego, ale co tam ;P

Mini KONKURS Świąteczny ^^
Raczej prosty i nie skomplikowany, ale mam nadzieję, że w miarę ciekawy ;P
Pytanie:
Na czym zrobione są te zdjęcia?
(chodzi o tło, co robi za podstawkę)

Kto pierwszy napisze do mnie na maila (ancymoncia@gmail,com tak dla przypomnienia ;P) wygra drobny świąteczny podarunek :)
Już ja się postaram, żeby był on fajny ^^

No więc do dzieła~
Czekam na zwycięzce ^^

Ancymoncia

2 komentarze:

  1. Reniferkie są świetne <3 Odpowiedź wysłąna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodam, że jeszcze nikt nie podał mi poprawnej odpowiedzi, więc próbujcie, próbujcie! Wciąż jest szansa! ^^

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)