wtorek, 8 grudnia 2015

Świątecznie

Pierwszy dzień egzaminów z głowy~
W sumie, nie poszło mi najgorzej (tak mi się przynajmniej wydaje xD)
Choć historię mogłam jednak zawalić, ale nie oczekiwałam zbyt dużo ;P
Z zadań z zamkniętych z polskiego miałam jeden błąd, co niezmiernie mnie cieszy ^^
Oby i wypracowanie było okay xD
Temat: Czy zgadzasz się z twierdzeniem, że ludzie nie zawsze robią, to co mówią?
Lub coś w tym stylu.
Na początku siedziałam i patrzyłam się w kartkę z takim wielkim znakiem zapytania w głowie.
Potem jakoś poszło~

Teraz mam stresa jeśli chodzi o przyrodnicze, bo troszkę przespałam te 3 lata jeśli chodzi o geografię, niekiedy biologię, a chemii to mało pamiętam >~<
No ale, będzie jak będzie~
Martwiącym jest tylko fakt, że niektórzy chcą wystawić z tego oceny... ;-;





Dzisiaj żadne specjalne wyroby, więc nawet nie mam co się o nich rozpisywać :P
Ale czasu na nowe zdjęcia brak x.x

Ancymoncia

3 komentarze:

  1. U mnie za próbne matury powystawiali oceny. No cóż, niby ma to być motywacją - do czego, nie wiem. xD
    Kolczyki są urocze, a choineczka prześliczna. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te donuty i ta choinka też śliczna :) Mi też wystawiali oceny z egzaminów. Powodzenia na przyrodniczych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka bardzo mi się podoba :D Donuty też są super! To wszystko takie świąteczne...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)