poniedziałek, 7 grudnia 2015

Znów aniołki :)

A już jutro próbne egzaaaamiiinyyy~
Parę lekcji nie będzie, a to akurat plus xD
Ale nie wiem, kto wymyślił, żebyśmy po egzaminach jeszcze musieli myśleć i na reszcie lekcji siedzieć x.x
Tak czy siak, jutro moja ulubiona część - human :)))
Życzcie mi szczęścia (przyda się...)
Choć w sumie... Te egzaminy i tak się do niczego nie liczą, więc nie wiem czym się wszyscy przejmują...

Ale wróćmy do miłych, świątecznych tematów~
Czyli dalszy ciąg aniołków :3
W tym już momencie jest ich o wiele, wiele więcej, ale nie było czasu ani możliwości na zrobienie zdjęć :c
Ale produkują się ozdoby, produkują ^^



Ten jest chyba moim ulubieńcem (z tych, które do tej pory pokazałam ;) )


A na zakończenie jeszcze troszkę ostrokrzewu :P
Na zdjęciu wyszedł okropnie jasny >.<

Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Są urocze, jakby śpiewały śpiąc :D
    Idealne na choinkę albo na drzwi, ja bym jeszcze sukienkę ozdobiła niebieskim brokatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam im jeszcze sukienki we wzorki pomalować (do brokatu mam jakiś taki wstręt od zawsze, nie wiem dlaczego xD) ale już czasu zabrakło i stwierdziłam, że i tak wyglądają słodko :3
      Następne planuję właśnie jakoś bardziej przyozdobić~

      Usuń
  2. Prześliczne aniołki. :D Uroczo tak wyglądają ich skrzydełka. :3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)